845
Wszechstronny, o niskim wpływie na środowisko
Komatsu 845 jest zbudowany, aby zapewnić najwyższą możliwą wydajność w trzebieży i lżejszych zrębach. W tym samym czasie, to forwarder, który zapewnia możliwie najlepszą ekonomię operacyjną, ale bez powodowania nadmiernego wpływu na środowisko. Wraz z modelem 2021 został zaktualizowany o nowości, takie jak nowe podwozie, nowy silnik i nowy układ kierowniczy. Jest teraz w pełni zgodny z większymi modelami, w bardziej kompaktowym formacie.
Masz pytania - skontaktuj się z nami !
Specyfikacja forwardera Komatu 845
- Waga:
- 8WD od 16 890 kg
- Silnik:
- AGOCO POWER, 4 cylindry, diesel silnik z turbo i intercooler. EU Stage V
- Pojemność skokowa:
- 4,9 l
- Moment:
- 800 Nm przy 1500 obr/min
- Moc:
- 140 kW DIN (188 km) przy 1900 obr/min
- Zbiornik paliwa:
- 145 l
- Zbiornik AdBlue:
- 14 l
- Napęd:
- Hydrostatyczny kontrolowany przez MaxiXT. Napęd na wszystkie koła z odłączanym tyłem i blokadą dyferencjału przód/tył.
- Prędkość:
- 0 - 25 km/h
- Siła uciągu:
- 170 kN
- Układ hamulcowy:
- Podwójny układ hamulcowy, wielotarczowy, zanurzony w oleju zgodny z ISO/DIS 11169, VVFS 2003:17.
- Układ hydruliczny:
- układ otwarty z systemem Load Sensing (wykrywanie obciążenia). Pompa o zmiennym wydatku
- Przepływ:
- 280 l/min przy 2000 obr/min
- Ciśnienie robocze:
- 24,5 MPa (245 bar)
- Pojemność zbiornika:
- 128 l
- Inne:
- Ciśnieniowy filtr oleju hydraulicznego w układzie napędu, filtry oleju hydraulicznego na linii powrotnej w układzie napędu i układzie hydraulicznym. Miękkie uszczelnienia typu ORFS, pompka próżniowa
- Ładowność:
- 12 000 kg
- Przekrój:
- 3,5 - 4,8 m 2
- Kłonice:
- Zamontowane w linii, możliwość przesuwania. Krata oporowa na całą wysokość, stała lub regulowana hydraulicznie.
- Żuraw:
- Komatsu 105F: 7,8 m / 9,5 m / 10 m z ProTec
- Komatsu 130F: 8 m / 10 m z ProTec
- Moment podnoszenia:
- 103 kNm / 127 kNm
- Chwytak:
- Komatsu G28
- Moment obrotu:
- 28,7 kN